poniedziałek, 29 lipca 2013

neon

Hej dzisiejszy post z hitem tego lata czyli neonem, ale stonowanym czernia. Neonowa bluzka, to zwykly t-shirt kupiony w H&M w dziale meskim, wyglada kobieco jezeli nalozy sie do niego naszyjnik w tym przypadku w rownie ostrych kolorach. Czarny zakiet widziany juz byl w poprzenim poscie, marki Zara. Spodnie kupione w Gina Tricot w stylu 'nettenestea'. Oraz buty, moim zdaniem malo podchodzace pod gust polskim dziewczynom, ale dla mnie sa super!:) Kupione w nelly.se.



















neon - MODNAPOLKA.pl

25 komentarzy :

  1. świetnie wyglądasz i zdjęcia tez super:>

    OdpowiedzUsuń
  2. przedostatnie zdjęcie, mega:) fajnie wyszłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny zestaw! <3

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi te buty bardzo się podobają . Stylizacja rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) neon na lato w sam raz :) i świetny odcień włosów, zawsze bardzo mi się podobał taki blond :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też te buty jakoś nie podchodzą, ale reszta stylizacji świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam neony!! Chętnie ubrałabym taki zestaw :) Jest uroczy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz uroczo i dziewczęco.
    Bardzo podoba mi sie takie połączenie i styl. Wszystko idealnie ze sobą pasuje.
    Jestem zdecydowanie na TAAAKK !!
    Buziaki Sylvia ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i notka :)
    ciekawie tutaj :3
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, te legginsy są piękne *-* Zazdroszczę.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o to chodziło by narobić wszystkim smaku ;)

    co tam neonowa bluzka. te spodnie! wow! świetne. pewnie drogie??
    A zdjęcia super. masz coś wspólnego z modelingiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kosztowaly cale 45zl po przecenie:)) I nie mam nic wspolnego z modelingiem:)) Czesem, ale bardzo rzadko jakies zdjecia mam:)

      Usuń
  12. neon bardzo ożywczo wpłynął na tę stylizację ;) ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odwdzięczyć za każdy komentarz! A także odwzajemnić każda obserwacje. Dziękuję wszystkim za mile słowa jak i te wyrażające konstruktywna krytykę.